Κυριακή

21/02/10 23:24 
Λίγο πριν τα Όσκαρ
Tο «Hurt Locker» επικράτησε του «Avatar» στα βρετανικά Bafta
Η Κάθριν Μπίγκελοου σκηνοθέτησε το βραβευμένο «Hurt Locker»
ΛονδίνοΣτείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο


Το βραβείο Βafta καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας απέσπασε η ταινία Hurt Locker. H Κάθριν Μπίγκελοου κατάφερε να επικρατήσει έναντι του πρώην συζύγου της, Τζέιμς Κάμερον και του έπους του Avatar. Συνολικά, το Hurt Locker, το οποίο είχε οκτώ υποψηφιότητες, όσες και οι ταινίες Avatar και Μια Κάποια Εκπαίδευση κέρδισε έξι βραβεία, ανάμεσα στα οποία για πρωτότυπο σενάριο, φωτογραφία, ήχο και μοντάζ.
Το Avatar κέρδισε Bafta για τα ειδικά εφέ.
Ο Βρετανός Κόλιν Φερθ κέρδισε βραβείο ερμηνείας για την ταινία Ένας Ανδρας Μόνος του Τομ Φορντ, όπου ερμηνεύει έναν ομοφυλόφιλο άνδρα που πενθεί το χαμό του συντρόφου του.
Βραβείο Β' ανδρικού ρόλου απέσπασε ο Κρίστοφ Βαλτς για την ταινία Αδωξοι Μπάστερδοι.
Το πρώτο βραβείο της βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για το ρόλο της στην ταινία Μια Κάποια Εκπαίδευση κέρδισε η Κάρεϊ Μάλιγκαν.
Βραβείο Β' γυναικείου ρόλου κέρδισε η Μο'νικ για την ερμηνεία της στην ταινία Μονάκριβη.
Η τελετή απονομής διεξήχθη στο Royal Opera House.
Από τότε που τα Bafta μετέφεραν την τελετή απονομής τους πριν τα Όσκαρ, πολλοί διάσημοι σταρ -όχι μόνο Βρετανοί, όπως παλαιότερα- τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους, στο πλαίσιο των προ-οσκαρικών βραβεύσεων και απονομών.

4 σχόλια:

  1. καλησπέρα φίλη μου dromeas
    ευχαριστώ για την επισκεψη
    είσαι καλα; γραψε μου νεα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου angel,είπα και γω ποιός θα μου κάνει
    και δω μια επισκεψούλα,και να η γλυκειά σου
    παρουσία καλώς την...
    θα σε επισκεπτώ λιαν συντόμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ) Χαίρομαι, που σε επισκέπτομαι και πιο πολύ όταν μαθαίνω πως νοιώθεις καλύτερα και πως αναρρώνεις. Την καλημέρα μου να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλή μου γλυκειά μου angel!
    σ'ευχαριστώ πολύ να είσαι πάντα καλά,
    βλέπεις εκτός από τον υπολογιστή δεν
    μπορώ να κάνω και τίποτα αλλο,
    και ευτυχώς γιατί να είσαι σε ένα σπίτι
    και να μη κάνεις τίποτα είναι το
    χειρότερο που μπορεί να συμβεί σε μένα
    που είμαι ενεργητικός άνθρωπος....φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή